вторник, 20 септември 2011 г.

Събуждането на Росен Маринов


През последните няколко дни Росен Маринов страда от хронично недоспиване. Какво да се прави - няма време - животът е прекалено кратък и времето тече неумолимо бързо, затова няма време за сън. Съответно сутрин се нуждая от огромно количество кафе. Някак си успявам да се съсредоточа и да си свърша работата до обяд, но следобеда е голям проблем. След като хапнем с колегите ме наляга едно неистово желание да си дремна и ако го подтисна, то се появява отново към пет часа. Организма ми е привикнал с кафетата и всякакви тонизиращи напити, затова се чудя дали някой от вас няма да ми предложи нещо ново или различно, което да ме събужда и да успявам да си свърша работата. Защото няма време, хората се развиват и реализират и аз искам същото за себе си.
Росен Маринов

Няма коментари:

Публикуване на коментар